01.08.2016 0:00

Повернення з відпустки

Перепрошую в тих, хто не зміг достукатись до мене ...
Читать полностью
 
06.06.2016 0:00

[Отменено из-за погоды...] Вечно молодой дедушка Сулико разожжет...

участок пляжа на оз. Горащиха, напротив 7 линии в ...
Читать полностью
 
12.07.2015 0:00

kiwi Dnistr 2015

Байдарочно-палаточный поход в режиме supermatraz…
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Старатели

Пригоди лижників у країні неляканих сноукетів
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Белка в Сибири

О сноукэтинге и фрирайде в затеряном сибирском пос...
Читать полностью
 

 

2001-2002 Заст.генерального директора з маркетингу

На початку 2001 року я прийшов у ТОВ «Анкор» на позицію асистента менеджера з продажу. Компанія займається експортом обладнання та витратних матеріалів для поліграфічної промисловості і на той момент перебувала в дуже складному фінансовому становищі. Менше двох років мені знадобилося, щоб вибудувати в компанії комплекс маркетингу «з нуля» і зайняти позицію заступника генерального директора з маркетингу і реклами. Оборот компанії за цей період збільшився в 2,5 рази.

Спочатку моя робота, як «продажника» полягала в напрацювання нової клієнтської бази, роботи з «холодними» дзвінками, розширення бізнесу з Києва в регіони. Протягом досить короткого терміну мені довелося відвідати особисто чи не всі поліграфічні підприємства та копі-центри Києва, а потім навідатися в ряд обласних центрів України з метою розширення клієнтської бази.

Паралельно я почав займатися аналітикою продажів і розвитком маркетингових комунікацій - напрямками, яким у компанії не приділялося на той момент достатньої уваги. Так, в оперативну діяльність компанії було запроваджено аналіз продажів у розрізі окремих продуктових лінійок, в географічному розрізі і для окремих менеджерів з продажу. На базі результатів аналізу та побудови найпростіших кореляційних моделей було розпочато регулярне прогнозування продажів. Прогнози використовувалися в т.ч. для короткострокового і середньострокового планування.

Поряд з аналітикою я впритул зайнявся просуванням продукції. Був розроблений web-сайт компанії з інтегрованим Інтернет-магазином - небувала розкіш для тих часів для невеличкої компанії. На регулярній основі в спеціалізованій пресі почали з'являтися статті (мого авторства) про продукцію і послуги компанії. Був змінений підхід до виставкової діяльності компанії, завдяки чому вона змогла виділитися з маси конкурентів і швидко повернутися в «вищу лігу» в даному сегменті ринку. Також компанія почала проводити «великі» семінари-презентації для дилерів та виїзні навчальні семінари для персоналу компаній-дилерів. Були випущені нові каталоги, причому частина тиражу була брендована спеціально для дилерів.

За короткий час обіг компанії збільшився в 2,5 рази. Були відкриті представництва в Одесі і в Донецьку, інтегрована в загальний маркетинговий комплекс афільована компанія в Мінську. Знання англійської мови знадобилося мені для забезпечення зовнішньоекономічних контактів компанії та обслуговування все зростаючого обсягу контрактної роботи з зовнішніми контрагентами.

Вже на другий рік у компанії я досяг положення заступника генерального директора з питань маркетингу та реклами. Тим не менш, в кінці 2002 року я змушений був поступитися цією позицією дружині власника, яка вийшла з декретної відпустки і бажала допомогти чоловікові в розвитку сімейного бізнесу. Як джентльмен, я не міг не поступитися місцем дамі. Тим паче, комплекс маркетингу в компанії до того часу був вже сформований і налагоджений. Деякий час після відходу з компанії я допомагав їй в організації проведення виставок, випуску нового каталогу, писав для компанії промостатті.