01.08.2016 0:00

Повернення з відпустки

Перепрошую в тих, хто не зміг достукатись до мене ...
Читать полностью
 
06.06.2016 0:00

[Отменено из-за погоды...] Вечно молодой дедушка Сулико разожжет...

участок пляжа на оз. Горащиха, напротив 7 линии в ...
Читать полностью
 
12.07.2015 0:00

kiwi Dnistr 2015

Байдарочно-палаточный поход в режиме supermatraz…
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Старатели

Пригоди лижників у країні неляканих сноукетів
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Белка в Сибири

О сноукэтинге и фрирайде в затеряном сибирском пос...
Читать полностью
 

 

Чи заважає хобі роботі?

Подекуди у деяких відвідувачів цього сайту може скластись враження, що автор віддає перевагу відпочинку перед роботою. Знаєте, як у відомому туристичному жарті - "якщо подорожі заважають роботі, то... ну її, цю роботу!"

Так, на сайті багато посилань на числені звіти з різноманітних подорожей, фотографії та відео, зняті під час таких подорожей. Чи означає це, що автор весь час подорожує? А коли він взагалі-то працює? І чи працює взагалі?

Якщо у Вас виникли такі питання, мушу Вас заспокоїти. Звичайно, я переважну частину часу віддаю роботі. Левову частку. На подорожі припадає час відпусток, часто-густо святкові дні та, звичайно ж, вихідні. Адже колекція цікавих місць, які мені пощастило відвідати - вона створювалась не за один рік. Так щороку я намагаюсь відправитись принаймні у дві "великих" подорожі. Влітку це гірське сходження десь на Кавказі, чи в Альпах, а на травневі свята - традиційне катання на льодовиках Тіроля в Австрії. Зимові уїкенди намагаюсь проводити в Карпатах. Наразі є можливості, виїхавши з Києва у п`ятницю після трудового дня, вже на ранок суботи насолоджуватися сніговими схилами Буковелю, Драгобрату, Пилипця чи Подобовця. А вже у понеділок вранці знову братися до роботи. За аналогічною схемою відбуваються літні походи карпатськими хребтами, з наметами чи "матрацні" радіалки.

А чому ж на сайті нема оповідей та звітів про трудові будні, спитаєте Ви. А про що тут писати? Робота маркетолога - це одне з найнудніших занять у світі. 1% креативу припадає на 99% рутини. Числені звіти, робота над контентом, створення баз даних, аналітика, редагування, бухгалтерія, замовлення, затвердження, підтвердження... Нудніша за роботу рекламіста лише робота PRника. Це лише у фейкових оповідях на сайті e-xecutive.ru рекламісти та PRники у вишуканому casual постійно кудись летять на своїх яскравих авто, зустрічаються з клієнтами та партнерами у барах та нічних клубах, задумливо гризуть свій улюблений Parker з золотим пером, роздивляючись черговий шедевр рекламної агенції та відрами поглинають рідкісні види кави та вичурні коктейлі. А ще з лінцою відвідують нескінчену череду прес-конференцій, бріфінгів, прес-турів, якихось прийомів, презентацій та ще казна яких тусовок. Це карикатурний рімейк на голівудськи казочки "Останній листопад" та "Чого хочуть жінки". Можливо, десь і є люди, що живуть у такому гротескно-коміксовому світі реклами та креативу. Хоча, я дуже сумніваюся, що ці кінообрази можливо "натягти" на реальноіснуючих маркетологів. Я вже не кажу про героїв Фредеріка Бегбедера.

Отже, про роботу маркетолога багато й не розповіси. Нема там нічого цікавого та гідного опису. Кому цікаво, як ви сегментуєте цільові аудиторії, чи як проводите SNW-аналіз.  Тим більше, що подекуди це ноу-хау кожного конкретного маркетолога, а ще й комерційна таємниця його компанії. Сидять вони, боги маркетингових війн, десь глибоко у лісі, щось там шерудять, але в потрібний час і у потрібному місці забеспечують вогневу підтримку цариці маркетингових полів, піхоті бізнесу - менеджерам із збуту. І на ці кілька годин перед атакою маркетолог працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік (у високісні роки - 366 днів). Звичайно, працює він лише вісім годин на день. А ще вісім годин він нібито й не працює, але його мозок продовжує "перетравлювати" те, над чим працював у робочі години. А вночі правовірному маркетологу його робота без запрошення пхається у сни, навіть не скинувши черевики.

А Ви кажете "відпочинок" :)