01.08.2016 0:00

Повернення з відпустки

Перепрошую в тих, хто не зміг достукатись до мене ...
Читать полностью
 
06.06.2016 0:00

[Отменено из-за погоды...] Вечно молодой дедушка Сулико разожжет...

участок пляжа на оз. Горащиха, напротив 7 линии в ...
Читать полностью
 
12.07.2015 0:00

kiwi Dnistr 2015

Байдарочно-палаточный поход в режиме supermatraz…
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Старатели

Пригоди лижників у країні неляканих сноукетів
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Белка в Сибири

О сноукэтинге и фрирайде в затеряном сибирском пос...
Читать полностью
 

 

2002-2009 Менеджер з реклами та тех.информації

Наприкінці 2002 року я приступив до роботи у відділі реклами і технічної інформації ВАТ «Рівненський завод високовольтної апаратури». Завод є флагманським підприємством концерну «Високовольтний союз» і одним з провідних виробників у СНД розподільного і комутаційного устаткування середньої та високої напруги. За майже 7 років роботи в компанії я пройшов шлях від неспішного животіння маленького клерка в надрах великого підприємства до захоплюючої діяльності стратегічного характеру з комплексної побудови маркетингових комунікацій на міжнародних ринках. Обіг компанії, на благо якої я працював, за цей час зріс більш ніж у 8 разів!

Перша задача, яка повстала переді мною на новому робочому місці - організувати наповнення англомовної версії корпоративного web-сайту. На жаль, переклад, замовлений в професійному агентстві ще до мого приходу в компанію, виявився дуже низької якості, і всі тексти довелося перекладати наново. У стислі терміни, практично в лічені дні, англомовна версія сайту була запущена.

Потім я занурився в рутину відділу реклами - підготовка до виставки, підготовка оновлених каталогів, написання прес-релізів. З часом обсяг моїх обов'язків істотно зріс, і я перебудував організацію своєї роботи (та, відповідно, й колег) за проектним принципом, щоб усе встигати. У коло моїх обов'язків входило:

- розробка стратегії маркетингових комунікацій на короткостроковий та середньостроковий період;

- розробка річного плану і бюджету заходів з реклами і PR;

- організація семінарів для партнерів і клієнтів: програма, оренда приміщень, підготовка медіа-презентацій, замовлення обладнання, запрошення учасників, підготовка роздаткових матеріалів та сувенірної продукції, прес-реліз, робота на семінарі, фотозйомка та пост-реліз (4-5 семінарів на рік);

- організація участі в галузевих виставках: концепція, оренда площ, вибір контрагентів, підготовка медіа-презентацій, замовлення обладнання, запрошення учасників, підготовка роздаткових матеріалів та сувенірної продукції, підготовка випуск корпоративної преси, прес-реліз, робота на виставці, фотозйомка та пост-реліз (10-12 виставок у році);

- написання та розміщення технічних статей у ЗМІ: розробка річного плану статей, підписання договорів з редакціями, збір інформації, написання статей, підготовка ілюстрацій, контроль розміщення (до 100 статей на рік у 8-10 офф-лайн ЗМІ в 4 країнах);

- написання та розміщення прес-релізів (30-40 прес-релізів в рік, розміщення на корпоративному сайті і в 10-12 галузевих он-лайн ЗМІ);

- управління контентом корпоративного сайту: написання статей, розміщення в CMS, переклад статей на англійську мову;

- випуск корпоративних каталогів: концепція, зміст, написання статей (випущено 14 каталогів);

- створення web-сайтів (самостійне): концепція, верстка, тексти, картинки, переклади (створено 2 корпоративних сайти);

- створення web-сайтів (робота з підрядником): концепція, написання технічного завдання, тестування CMS, тексти, картинки, переклади (створено 1 корпоративний сайт);

- створення CD-каталогів (самостійне): концепція, верстування, тексти, малюнки (створено 2 каталогу);

- організація поштових розсилок: підготовка бази адресатів, листи, презентаційного матеріалу, відправка (щорічно - до 400 адресатів);

- організація розсилок CD-каталогів через ЗМІ: підготовка CD-каталогу, договір зі ЗМІ (щороку, до 10,000 передплатників журналу «Новини електротехніки», Росія);

- випуск корпоративної газети у «виставковому» варіанті: концепція, зміст, написання статей, підготовка ілюстрацій, робота з дизайнерами, контроль верстки, контроль розповсюдження на виставці (щорічно 2 спецвипуски);

- переклад технічної інформації на англійську мову;

- підготовка медіа-презентацій MS PowerPoint щодо продукції;

- фото - та відеозйомка на об'єктах;

- макетування блокової реклами для ЗМІ;

- випуск POS-матеріалів: плакатів, банерів, прапорів, вивісок;

- випуск сувенірної продукції: ручки, пакети, флешки, корпоративні календарі;

- розробка фірмового стилю: логотип, фірмовий знак, слоган, корпоративні кольори.

До 2008 року оборот компанії виріс у 8 разів порівняно з 2002 роком. За цей час рекламний бюджет досяг 8-значного числа (у російських рублях), ми проводили півдюжини семінарів на рік, брали участь у 10-12 виставках у різних країнах, публікували до 100 статей у ЗМІ 4-х країн... Наразі, роботи було багато і вона була дуже цікава.

Я залишив компанію в липні 2009 року внаслідок зміни корпоративної структури і через деякі розбіжності з новим керівництвом у поглядах на маркетингову стратегію. Тим не менш, з колегами збереглися чудові стосунки, на умовах фрілансу я брав участь у випуску нового каталогу англійською мовою.