01.08.2016 0:00

Повернення з відпустки

Перепрошую в тих, хто не зміг достукатись до мене ...
Читать полностью
 
06.06.2016 0:00

[Отменено из-за погоды...] Вечно молодой дедушка Сулико разожжет...

участок пляжа на оз. Горащиха, напротив 7 линии в ...
Читать полностью
 
12.07.2015 0:00

kiwi Dnistr 2015

Байдарочно-палаточный поход в режиме supermatraz…
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Старатели

Пригоди лижників у країні неляканих сноукетів
Читать полностью
 
19.11.2013 0:00

Белка в Сибири

О сноукэтинге и фрирайде в затеряном сибирском пос...
Читать полностью
 

 

2013-2016 Менеджер з маркетингових комунікацій

Компанія СЕА - системний гравець на ринку електронних компонентів в Україні. Крім того, компанія має власне виробництво автоматизованих систем для ЖКГ - системи обліку енергоносіїв, систему управління ліфтами, світлофори та систему управління дорожнім рухом, світлодіодні екрани, паркомати, тощо.

Я пропрацював у Компанії СЕА майже три роки. Оскільки моя посада в компанії не передбачала участі у розробці маркетингової стратегії, а беспосереднє керівництво ревносно слідкувало, щоб співробітники не виходили за межі закріплених за ними напрямків, то я спочатку зосередився на підготовці участі компанії у виставках та семінарах. Зокрема було органзовано участь у числених виставках у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі, Кіровограді, семінарах та інших заходах у Києві, Львові, Одесі, Іллічівську, Кам'янці-Подільському, Яремче, тощо

Для просування компанії в Мережі мною була розроблена комплексна програма інформаційного домінування. Оскільки на той час в компанії бракувало ресурсів для наповнення корпоративного web-ресурсу якісним контентом, я взявся за це завдання, певною мірою на суспільних засадах. Протягом двох з половиною років мною було підготовлено більш ніж 1200 технічних статей, що розміщені на сайтах компанії в Україні, Росії, Казахстані. За цей час значно зросли показники відвідуванності сайту та якості поведінки користувачів. У лютому-березні 2016 року, не зважаючи на кризові явища в індустрії, показники сайту поновили максимуми за усіма показниками за усю історію існування ресурсу.

Певна частина написанного мною контенту потім перекочувала до паперових галузевих видань у якості статей. Також я готував текстову частину для комерційних пропозицій, технічної підтримки, тощо.

Довелось займатись і підготовкою презентаційної продукції компанії, зокрема медіа-презентацій, каталогів, тощо. Акцент у просуванні деяких напрямків, як от сонячна енергетика, електромобілі, системи "розумного міста", світлодіодні екрани, тощо, став у нагоді і меня, як людині, зацікавленій у іноваціях, так і для компанії, що змогла закріпитися у цих сегментах ринку.

Працюючи із великими обсягами технічної інформації, сам мимоволі стаєш якщо не експертом, то, принаймні, непоганим знавцем тих чи інших напрямків. Розвиваючи комплексний проект з просування таких видів продукції, як світлодіодні екрани, набув достатньо досвіду, щоб самому організовувати та проводити семінари з данної тематики. Аналогічна ситуація склалась і з системами "розумного міста" - маючи досвід підготовки числених піблікацій про автоматизовані системи для ЖКГ у 2015-16 роках я вже мав нагоду виступати з доповідями на цю тематику на галузевих форумах та семінарах.

Ну, і невід'ємна частина моєї роботи в Компанії СЕА - технічний переклад числених текстів. Оскільки наразі мовою електроніки в усьому світі є англійська.